Hur kan man gilla LORDI?

Den frågan har jag ställt mig ända sedan de vann schlagerfestivalen och blev hela Europas skräckrockare. Det vansinniga är att jag faktiskt gillar dessa monster. Någonting i deras musik tilltalar mig, fastän det är hårt att erkänna. LORDI är ett lekband för småkillar som gillar häftiga kostymer, ja det kan så vara, men jag tycker faktiskt det finns något i deras musik. Den 15:e september släpper de sin nya platta som de streamat i sin helhet på sin myspacesida, och av det jag hört där låter det i mina öron riktigt bra. Jag erkänner, jag gillar gruppen. Lyssna på detta och gör er en egen bedömning:
http://www.myspace.com/lordi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0