Bästa albumet detta bloggår

Nu är det 1 år sedan jag startade denna blogg. Jag tänker nu ta mig friheten att sätta ihop en lista med de som jag tycker bästa tio plattorna som utkommit och som jag recenserat från november 2009 till november 2010. Listan behöver inte hänga ihop med de betyg som plattorna fick vid recensionerna, utan handlar snarare om hur jag upplever albumen efter lite fler spelningar.

TOPPLISTA

1.   TANK                          War Machine
2.   Y&T                            Facemelter
3.   BACHMAN & TURNER    B&T
4.   ACCEPT                      Blood Of The Nations
5.   WASP                         Babylon
6.   ON THE RISE               Dream Zone
7.   FEINSTEIN                  Bitten By The Beast
8.   IRON MAIDEN             The Final Frontier
9.   SLASH                        Slash
10. PRAYING MANTIS         Sanctuary

ÅRETS FLOPP

1. OZZY OSBOURNE         Scream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0