Ny platta med ACCEPT

Det har gått fjorton år sedan de gjorde sin avskedsturne, och fem år sedan de lirade på SRF med Udo Dirkschneider, jag såg för övrigt den spelningen. Då klargjorde Udo att det aldrig mer blir ACCEPT. Så är det, men nu är de på gång med en ny sångare i Mark Tornillo. Tidigare sångare i ett rätt okänt band med namnet TT QUICK. Sweden Rock Magazines ACCEPT fan Daniel Berg har träffat bandet och lyssnat på det nya materialet.
"Som ett gigantiskt fan hade jag mycket svårt att tänka mig dem utan honom(Udo) och Stefan Kaufmann. Jag har svårt att höra någon anledning till att detta inte skulle gå hem hos såväl gamla som nya fans" säger han.
Materialet ska tydligen låta som det klassiska soundet. Vi får höra snart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0