Ojojoj....nu längtar jag...

Tre bandsläpp till SRF! Tre höga hopp på golvet! Tre glädjetjut!

Nummer 1. Y & T -
Bandet från San Fransisco som släppte plattan earthshaker 1981. Gud vad jag spelat den på skivtallriken. Nu får jag chansen att se dem live. Det är en stor dröm. Ligger klart i klass med Axe.

Nummer 2. Aldo Nova - Den kanadensiska AOR-rockaren som släppte plattan Subject. Hur många har inte diggat lös till Monkey On Your Back?

Nummer 3. W.A.S.P - Say No More! Ett sånt band som man måste bara se. Precis också släppt en ny platta som slagit kritiker med storm. Har inte hört den än själv, men det måste jag nog. Det blir bara låtar från de två första plattorna lovar Blackie Lawless.

En mindre parentes! RATT kommer också, inte helt att förakta. Vad blir månne julklappen från SRF?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0