Mot Sweden Rock 2010

Nu var det bestämt! Det blir en resa till SRF nästa år. Efter förhandlingar med mig själv så blir det en resa, det var två år sedan sista resan, och nu rycker det i rocktarmen. Det enda som kan stoppa mig nu är sjukdomar och andra oförutsedda händelser. Vill ni med, skriv då ett inlägg här eller mejla till Mats Bohman. [email protected]
Det är ju Mats som blivit vår lokala trygga arrangör av denna resa till SRF. Om jag inte misstar mig i räkning så blir detta den 6:e resan i ordningen. Naturligtvis så hänger hela arrangemanget som vanligt på att det blir ett tillräckligt stort deltagarantal. Hoppas på en riktig rockhelg mellan 9-12 juni.
Läs mer på: www.swedenrock.com


Kommentarer
Postat av: Mats

Du är helt rätt ute gällandes SRF. Första resan gick av stapeln 2005. 2010 blir alltså för 6:e året

i rad. "Raggning" av deltagare har startats upp och

förhoppningen är att vi blir tillräckligt många för att genomförandet av en resa skall säkerställas.

2009-12-02 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0